poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Irracjonalny strach

Boję się szczurów - budzą we mnie zarówno totalne obrzydzenie jak i strach ..
Przeczytana w liceum 'Dżuma' jeszcze spotęgowała strach, który siedział we mnie od dawna.
Gdy slyszę, że ktoś hoduje w domu szczury i opowiada jakie one są śliczne (a fujjjj), krzywię się odruchowo z ogromną odrazą.
Te dzikie, które podobno są wszędzie, jak dla mnie mogłyby zniknąć z powierzchni ziemi.. (domowe zresztą też)

Boję się sama chodzić nocami. Nie czuję się wtedy komfortowo i już.
Staram się eliminować sytuacje, w których musiałabym sama wracać późno w nocy, ale wiadomo, nie zawsze się da. Czuję się niepewnie, wyostrza mi się słuch, jestem niespokojna.
Idę szybkim krokiem, czasem biegnę, byle jak najszybciej znaleźć się na pewnym, bezpiecznym gruncie.


Boję się bólu i cierpienia, bo kiepsko je znoszę ..

Śmierci.

Ludzi ze skłonnościami psychopatycznymi.

Utraty poczucia bezpieczeństwa.

I innych rzeczy ..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz